Olin tässä viikolla Bauhausissa käymässä ja sieltä tarttui mukaan narsisseja, pari syklaamia ja kodin onni. Äiti oli myös käynyt siellä tänään ja oli ostanut myös syklaamin (olin ostanut äiskälle ylläriksi yhden ;D ) ja ihanan tuoksuisia tulppaaneja! Tässä kuvat niistä:
1352247.jpg
Tulppaanit on kyllä yksi mun lempikukista!
1352249.jpg
Vähän tärähti tuo toinen kuva, kun otin ilman salamaa (salama muuttaa niin paljon värejä).
Kortistakin olen ottanut pariin kertaan kuvan, mutta myös toisella kerralla kuvaa ei muka ollut! :o Menee niin hermo tohon kameraan.. (siis omaan). Sain Sirpalta ihania Magnolia leimakuvia vaihdossa.. Sain omani postiin asti vasta tänään (valmiina ovat jo olleet pitkän aikaa..) Hyi minua taas! : / 
No nyt ne ovat onneksi matkalla! =)  Samalla ostin pikkuisia pääsiäistarroja postista ja kauniita postimerkkejä..Mm. hajuherne postimerkki oli nätti.

Magnolialta on muuten tullut ne kaksi ihanaa uutta vauvaleimasinta! :) Onkohan ne vielä ihan pakko tilata?! ;) Vaikka päätin kyllä etten enää tilaisi.. Olisi siellä pari ihanaa mitkä vielä haluaisin..
 
Mä oon ollut tän viikon niiiiin väsynyt :(  Onneksi huomenna on perjantai! Ja viikonloppu on vapaana.. AH! Sitä odotellessa (vaikka rästissä onkin sitten taas miljoona ja yksi kotityötä :(  )