Mulla on tällä hetkellä 2 akvaariota.. :) mä tykkään niistä kovasti! toinen 140 litrainen asustaa olohuoneessa ja toinen kellarissa mun askarteluhuoneessa. Siinä on litroja 180.. Sellainen väh 300 litranen olis mun haaveissa joskus.. ehkä jopa 400.. mut saattaa myös vaan jäädä haaveeksi ;D Niin tuo 140 tosiaan piti uusiakin, kun rupesi pirulainen vuotamaan muuton jälkeen!! :(
Tässä niistä kuvat: 1766469.jpg
140 litraa ja siellä asustaa parvi musta-aavetetroja ja pari kuparitetroja sekä parvi monniaisia, joiden nimeä en nyt juuri muista.. Mukaan mahtuu myös pari partamonnia ja pari leväkatkarapua jotka on oikein veikeitä veijareita! niiden menoa on niin hauska katsella :D
1766470.jpg
Tässä sitten kuvaa 180 litraisesta.. siellä asustaa parvi kiilakylkiä, pari punatetraa jäminä parvesta.. kääpiönuoli-imumonneja (tms) parvi pandamonnisia, muutama partamonni myös.. ja muutama muu :) Tämän altaan kasveihin olen erittäin tyytyväinen, koska olen laittanut niitä sinne monipuolisesti ja siellä ei muuten niin kovasti sisustusta ole. 140-litraisessa on hallitsevana elementtinä iso kanto mistä myös tykkään kovasti.. =)