Mä olen ajatellut, että voisin perustaa toisen blogin, missä olisi juttua remontista ja sisustamisesta :) Saas nähdä innostunko oikeesti, kun tänkin blogin päivitykset on jääneet hieman retuperälle.. :o 
Tässä kuvaa kauniin värisistä tulppaaneista, jotka tuossa joskus pääsiäisen tienoilla ostin:
1429507.jpg
Tästä onkin näköjään tullut varsinainen kukkaisblogi :D

Niin tosiaan voisin siis samalla kertoa, että miksi tämä toinen blogi--> olemme muuttamassa kesällä uuteen kotiin (teimme siis "pienen ostoksen")! 50-luvun rintamamiestaloon Nokialle (palaamme siis takaisin kotikaupunkiimme)... Ja siellä täytyy tehdä mm. putkiremontti sekä pientä pintaremonttia tahdomme tehdä, että tulee kodista sitten itselle mieluisa. Eniten muuttuu siis saunan ja wc:n ilme sekä keittiö.... Ei kyllä malta odottaa, että pääsee sitten sisutamaan! :) Sormet niin syyhyää jo!! Mutta ennen sitä on vielä kätten voiteet remontissa, blaah! Mä olen niin malttamaton sielu-->kaikki heti tässä mulle nyt! ;D