Hip hurraa! Tänään (nyt pitäisi jo olla nukkumassa, mutta minulle on näköjäänn tullut tällainen tyhmä rytmi taas, että valvoo yöt ja aamulla ei sit pääse millään sängystä ylös:( ) on se päivä, jona minä valmistun ammattiin! :) Jippii!! 3,5 vuotta ammattikorkeakoulussa ovat menneet kuin siivillä! Juurihan me vasta aloitettiin puurtaminen?! Ja nyt se on jo ohi?! Uskomatonta! Ei sitä vieläkään oikein tajua.. Jospa sitten, kun saa sen todistuksen käteensä.. Ja työn teko alkaa sitten ensi vuonna ;) eli ihan kohta :D No pidän minä ensin lomaa pari viikkoa, Thaimaa kutsuu! :)  Kyllä sen olen mielestäni ansainnutkin.. olen saanut ammatin ja onnekseni vielä töitä ihan omalta alaltani! Jospa sitten olisi enemmän aikaa askartelullekin!? Saas nähdä ;)  No ainakaan ei tarvitse enää viettää viikonloppua koululla opinnäytetyötä tehden.. Mutta sekin kova työ kannatti, nimittäin saimme opinnäytetyöstämme 5! Jipii! =)

Tein tuossa illan suussa joulukortin ja valmistujais onnittelukortin opinnäytetyöparilleni.. Laitan kuvat niistä myöhemmin.. Vielä pitäisi muutama joulukortti tehdä, koska annan muutaman vielä.. (en siis lähetä enää). Ja sitten voikin jo ruveta tekemään ensi vuoden joulukortteja ;D  
Tässä pari kuvaa joulukorteista, mitä olen tehnyt:
1068301.jpg1067394.jpg1067289.jpgJälleen kuvanlaatu mitä mahtavin.. Eli hankintalistalle uusi kamera ;)