niin, sitä todellakin on nyt ollut jo kaksi kuukautta tällä minun blogirintamalla, hiljaiseloa! Käyköhän täällä enää kukaan, kun en ole päivittänyt niiiiiin pitkään aikaan!! :-(  Jotenkin en ole vain saanut aikaiseksi! Joulu meni siinä hössöttäessä.. Ensin oli valmistujaisjuhlat (siis ihan pienet vaan, mutta kummasti niidenkin järjestelyyn kului aikaa) sitten oli joulu ja uusi vuosi.. Ja sitten me lähdettiinkin Thaimaaseen! :) Siellä vierähti kuin siivillä kaksi viikkoa.. Oih niin ihanat kaksi viikkoa! Tahtoo takasin..

Sieltä palattuamme alkoikin mulla työt, ja hyvä kun olen jaksanut blogeja käydä lueskelemassa ;) Saatika sitten omaani päivittää.. Nyt sytty vaan innostus.. Tähän asti aina kun olen ajatellut että NYT, niin eih.. Lauantaina vietin synttäreitänikin.. :) Sain jo ystävänpäivänä O:lta kauniita hempeän vaaleanpunaisia ruusuja! Ja synttäri-iltanani vielä punaisen ruusun ruusumyyjältä, kun olimme vähän juhlistamassa vanhenemistani.. Juu ei tässä nuorruta ainakaan enää! ;)

Tässä kuva ihanan keväisen värisestä tulilatvasta:

756020.jpg

Kohtahan se pääsiäinenkin jo on! :) tänään oli jo pääsiäiskortteja myynnissä kaupasa.. :D Iiik pitäisi varmaan tehdä muutama, ois kiva lähettää joillekin.. Niin siis niin saamaton olen ollut, että en lähettänyt tänä vuonna yhtä ainutta ystävänpäiväkorttia!! Anteeksi vain kaikki ystäväni! ;)  Ja viestitkin jäivät.. Olen huono ystävä siis, no kai sitä muulloinkin voi muistaa kuin kerran vuodessa ;)  Ja siis korteista puheen ollen.. En ole tosiaan tehnyt yhtä ainutta korttia sitten joulukorttien! HYI minua! Inspiraatio on ollut hukassa.. ja ajan puute! Lisää leimasimia on kyllä saapunut mun "valikoimiin" kun viime vuoden puolella jo tilasin, mutta posti vähän hukkasin mun paketin.. Niin ja kävinhän mä ystävänpäiväkorttitarvike ostoksilla papruksessa, mutta aika ei riittänyt.. Ja sitten iski jo ahdistus.. No jos sitten ensi vuodeksi ;) (ja ihan niinkuin niitä aineita ei olis ollu jo ennestäänkin..oli vaan ostokset kovin pinkkiä, tosin pinkki on yksi mun lempiväreistä!)