Halusin tänään piristystä päivään, tai oikeastaan koko viikkoon, joten poikkesin Paprukseen! =) se on mun lempi-askartelukauppa! Itse asiassa siitä kaupasta mun askarteluintonikin&tarinani lähti.. Olin pyöräilemässä sielläpäin viime kesänä. No putiikki oli suljettu loman takia, mutta minäpä sitten heti sinne poikkesin kun se taas aukesi. Ja sekosinhan sinne ;) Voih, mitä kaikkea ihanuuksia siellä on! Ja aivan ihania kortteja... Sitten menin korttikurssille (3D) ja olin koukussa =) On muuten kiva addicti tämä.. olla koukussa askarteluun! Ainoa mikä siitä ei tykkää on lompakko.. En muista olisinko koskaan lähtenyt Papruksestakaan ulos alle 20 euron ostoksilla.. Heh! No harrastuksiin meneviä rahojahan ei lasketa sanoi joku joskus ;) Mutta kun on tuo kumma tauti, että mikään ei riitä ja kaikki ihana pitää saada (tyyliin).. Niin siinä tosiaan lompakko tai kortti vinkuu armoa.. Varsinkin, kun olen vielä opiskelija ja nuo tulot on niiiin mahtavat. Onneksi on opiskeluja jäljellä enää reilu puoli vuotta, niin sitten toivottavasti on enemmän aikaa askarteluillekin!