Kuten otsikko kertoo, en oo jaksanut päivitellä tätä blogiani Saksan reissulta palattuani! : /   Oon jotain saanut aikaan sen jälkeen, mutta kuvia en oo vielä ehtinyt nappaileen. No nehän on siis lähinnä joulukortteja, mitä oon väsäillyt ja kiire näyttää tulevan. Voipi olla että joudun kuitenkin turvautumaan kaupan kortteihin.. Niin Saksan reissu tuli tosiaan tehtyä ja hienoo oli! Löysin jopa yhden kunnon askartelukaupankin! :) Mutta tosin siä ei myyty mitään 3D juttuja :( mutta kaikkee muuta kivaa kyllä ;) ja kyllä sitä jotain tuli mukaankin. Sitten oli sellainen toinen vähän niinku askartelukauppa, no oikeastaan paperitarvikekauppa tai sellanen missä siis myytiin kaikkee ihku ihanaa ja sen lisäks ihanii askartelujuttujakin! :)  No sieltäkin jotain pientä kivaa tarttu haaviin. En ole tosin niitäkään kuvannut.. Jos ehtis ja jaksais täs joku päivä vaik ni pistän näytille. Niin no tosiaan sit ku tulin reissusta niin iski heti seuraavana päivänä flunssa! :( Siin mun kaverin sanoin "semi-flunssa" :D eli ei kunnon tautia mut silti ihan voimaton: loma siis meni suoraan sanottuna päin persettä (anteeks ruma kieli) ja töihinkään en siis menny sen takia (jäi sit neki rahat saamatta :( ) ; kurkku kipee koko ajan, limaa, pientä lämpöö välillä.. ihan syvältä! Eli mun "suuret" suunnitelmat korttitehtaan käynnistämisestä ymsta meni päin mäntyä. No sitten alkoikin tää hemmetin isotooppiharjottelu. 5 viikkoo pitäs siäki yrittää kituuttaa, ei kiinnosta ei sitten yhtään! Ja loppukoekin painaa ihanasti päälle :(
Kauhee polte koko ajan askarteleen ja melki joka päivä oonki jotain saanu aikaseks mut pitäs saada viä enemmän.
.836699.jpg
Siinä kuva mun kissasta Siiristä. Sille on iskeny väsy ;)
Jahas nyt alkaa BB eli mun askartelutunti ;) ja sit taas kait pitäs mennä nukkuun! ihan tyhmää, ei malttais millään mut aamulla sit taas ei oo kivaa olleskaan :(