On ollut hiljaiseloa tässä blogin päivittelyssä.. Oon ollut niin laiskalla tuulella aina, kun oon nettiin tullut..

Mutta...Elikkäs perjantaina tuli siis vietettyä kiva päivä kädentaidonmessuilla äiskän kanssa. Tein jotain ostoksiakin, mm. korttipohjia (kun oli tarjouksessa), 3D-kuvia ja kohotarroja, hienoja ääriviivatarroja (tekstejä ym) eli semmosta "perussettiä".. Sitten ostin ihanan savesta tehdyn saippuakipon ja kielontuoksuisen itse tehdyn saippuan. Niin ja kivimessujen puolelta korun+korvikset. Eli semmosia tarttui mukaan ja budjettikin siis meni kaikki (kummasti sitä aina pienestä kertyy suurta, vaikka kuinka ajattelee, että enhän oo paljo mitään viä ostanu, mutta kun on käteistä vaan käytössä niin siitä huomaa kun rahat hpenee..) Mun piti siis mennä lauantaina uudestaan kaverini S:n kanssa messuilemaan, mutta olin niin poikki perjantai-iltana (ja rahapussi tyhjänä) että S:n pettymykseksi (sori vaan vielä kauheesti S! :( ) en enää sitten kuitenkaan ollut niin innostunut lähtemään uudestaan.. Siis mieli olisi tehnyt mennä uudelleen, mutta kun siellä tekee sitten mieli ostaa (muttei voi), kun on niin paljon kaikkea ihanaa, että kituuttamistahan se olis ollut ;) plus se ihmispaljous ja ihmisten fanaattisuus ei oikein houkutellut toista päivää kestämään... Mikä kyllä toisaalta pisti miettimään kanssa, että viitsiikö sitä ensi vuonna mennä koko messuille, mutta kai se aika taas kultaa muistot ;)

Eilen oli O:n siskontytön (ensimmäiset) nimmari-pirskeet ja tein tällaisen kortin hänelle:
1067241.jpg
Olen kyllä itse tyytyväinen tähän korttiin, kun kerrankin "osasin" käyttää taustapaperia.. =) Oon niin huono käyttämään niitä, kun musta ne ei koskaan istu kortteihin.. Ai niin joo, ostinhan mä siis tuon taustapaperilehtiönkin messuilta. Siellä siis on erilaisia taustapapereita (skräppäilypapereita).Kuvia ostoksistani en ole ainakaan vielä ottanut.. (Kortissa on myös messuilta ostamastani ääriviivatarra-arkista teksti ja kuvakin on messuilta ostettu).