Siis ette ikinä arvaa.. mitä tänään löyty postilaatikosta!! Olen pitänyt tästä matalaa profiilia, koska ei ollut mitään tietoa, että tuleeko näitä koskaan lainkaan ja jos tulee niin koska.. :D  heh! jännää!
1042591.jpg
Arvatkaas mitä sieltä paljastui...pientä vihjettä ;)
1042598.jpg

Ja TADAAA!!!! : Mun ihka ekat ja ihka aidot Magnolia leimasimet!!!!! :D ai oonks mä onnessani?! Aattelin ettei nää koskaan pääse mun luokse asti.. ;) mutta nyt niitä sain! Juuri ne mitä halusinkin.. Ja nyt kyllä pitää sanoo, että tämä kuuluisa "paha" magnolia kauppa yllätti minut positiivisesti!! :) Tilasin leimasimet toissa sunnuntaina ja JO nyt ne kolahtivat postiluukusta sisään! Uskomatonta! Mutta totta!  Ja juuri tänään kotiin tullessani mietin hiljaa itsekseni, että oisko hienoo ku ne ois tullu, mut en ees uskaltanu toivoo mitään ku olin valmistautunut oottaan niitä kuukausitolkulla. ;)  oih, en pysy täällä enää nahoissani!! Tietystikään en vielä päässyt niitä testaamaan, kun olin tänään jumpassa, se kyllä virkistikin niin ihanasti! Tämä oli niin kiva päivä sitten loppujen lopuksi! =)   Tässä nyt kuvaa niistä ihanuuksista:
1042600.jpg
1042601.jpg
Heh, nyt mun on sitten "ihan PAKKO" hommata jotkut ihanat kynät millä väritän näitä!! Oisko hyviä vinkkejä?! Ja vaihtelen kyllä mielelläni ;) Jos on erilaisia..

Pienet riemunkiljahdukset kyllä pääs suusta ku tän paketeerin näin! :D  Hmm.. nyt täytys muuten keksiä näihin sit jotkut taustat.. eli millä pystyy leimaan.. ehdotuksia siihen? :) kaikki vinkit otetaan vastaan.. Jospa saiskin viel lähetettävät joulukortit vaiks näist tehtyy.. saa nähä riittääkö aika. On kyl nyt aikas stressaavaa aikaa muutenkin :(  Mutta nyt nuqquun! :) näen ihania Magnolia-unia ;) ;) ;)