Eli takaisin suomessa ollaan.. ja (karu) paluu arkeen tapahtuu heti huomenna kun työharjoittelu alkaa.. Mutta kyllä oli upea loma! on se hieno kaupunki tuo Lontoo! niin paljon nähtävää!! Tässä vaikuttava (liveänä ainakin mä olin ihan myyty) Big Ben:
799269.jpg
Taustalla näkyy London eye, mistä olisi ollut upeat  näköalat, mutta emme jaksaneet jonottaa siihen..
Kallistahan tuolla on, että rahat sai kyllä kulumaan vaikkei paljon mitään ostanutkaan :s No tarttui sitä silti jotain pientä mukaan alennusmyynneistä.. Ja Hard Rock Cafesta perinteisesti piti paita ostaa.. Mulla on nimittäin semmonen "perinne", että aina kun HRC on jossakin kaupungissa niin sinne on päästävä ja jotain ostettava muistoksi, yleensä se paita.. Täytyykin ottaa siitä kuva.. se oli Shakira-paita.. ei siis ollut Shakiran kuvaa, mutta oliko sitten "omistettu" hänelle vai miten se meneekään..
Yhteen asiaan olin reissussa pettynyt, nimittäin olin haaveillut, että pääsen johonkin hienoon askartelukauppaan hypistelemään..niin löysimme tasan yhden (minkä mainoksen olin nähnyt lehdessä) ja sielläkään ei ollut oikein mitään! Se oli enemmänkin taidekauppa.. eli maaleja ja kyniä yms. mutta hyvin niukasti askartelutarvikkeita ja ne mitä oli olivat aika rumia mun mielestä.. No jotain pientä kivaa sieltä löytyi, mutta ei todellakaan siis sellaista mitä olin odottanut :( no onneksi reissu oli muuten niin onnistunut ja hieno =). Tässä sitten kuva niistä ostoksista:
799259.jpg
Norsuleimasin on musta suloinen, ja ajattelin että sitä voi käyttää ilman tekstiäkin..
Jahas, nyt pitää mennä nukkumaan kun huomenna taas aikainen herätys, voihan kehveli! :(